Kızlar bu sabah şeker yüklemesine gittim glikozu içerken bir şey olmadı açıkçası 5 dk da içtim tadı kötü değildi ama içtikten max 10 dk sonra acayip tansiyonum düştü başım döndü sıcak bastı terlemeye başladım derken afedersiniz çıkarmam bir oldu 😞😞 iptal olmuş oldu.. benimki 75 mg idi şunu merak ediyorum neye göre 50-75-100 veriliyor bilen varsa aydınlatabilir mi doktorumdan 50 isticem bi dahakine 🙄