Fhryhzr şu abartıyor falan diyenlerin ağzına iki tane çakıp oturtasim geliyo. Ne zaman çatı muayenesi postu görsem girer okurum. Ya post sahibi ya da yorumlarda illa biri yazar abartiyorlar acı çektim diyenler vs. Çok bilmişler sizi. Doğum nasıl kişiye özel bı durumsa çatı muayenesi de öyle. Kiminin acır , kiminin acımaz. Kimi doktorun eli ağırdır kimisinin değil.
Sana da geçmiş olsun canim. Allah kolaylıkla sağlıkla çocuğunu kucağına almayı nasip etsin. ❤️❤️