Pinarbenak Civciv53 çok oturur durumda olmamak lazım diye biliyorum , uzanarakta yapamam herhalde hiç denemedim. 10 gün oldu Serklaj yapalı yarın kontrolüm var inşallah iyiye gitmiştir artık ondan sonra yoluma bakacağım
Civciv53 Pinarbenak benimde 14 gün oldu geçen hafta gitmiştim kontrole herşey iyiydi çok şükür ben yemek yerken falan oturuyorum arada kalkıp dolanıyorum bakalım bende haftaya gidicem bir daha