Pinarbenak amin inşallah canım valla senin yine çok yok ben daha yolun başında sayılırım 🤣 ben her gün sürekli sayıyorum hafya hafta kısalmıyorda 🤣 yine her halimize şükür valla ben bir önceki hamileliğimde 5 gün hastanede yattım ki kızım doğmasaydı belki doğuma kadarda yatardım ama şimdi o zamanı bildiğimden hastane daha zor. Birde erken haftalarda özel hastane kabul etmiyor devlette tek başıma kalmıştım çok zordu resmen geceleri boğulur gibi oluyordum Allah bir daha yaşatmasın kimseye valla canım birşeyler yap ben battaniye hırka yelek yapmayı düşünüyorum inşallah