sryy ben de böyle biliyorum ve ölçümlerimi buna göre yapıyorum, dikkat etmeyince benim de 180 lere fırlıyor ama dikkat ettiğim sürece kontrol altında, benim şekerimi ekmek çok çıkarıyor diye ekmek yemiyorum ama bazen hamur işi olunca arada kaçamak yapıyorum. Tatlı canım çekerse de yanında dengeleyici süt kefir gibi şeyler tüketiyorum, tatlıyı da arada canım çok isterse az yiyorum. Ben de 33. Haftamdayım az kaldı inşallah