Eveeet gebelik şekerim olduğu için dün diyetisyene gittim bugünde diyete başladımmm canımın istediği herşeyi yediğim için tabiki zorlandım yani yediğim kahvaltı beni doyurmadı ama herşey bebeğim için 33+1’deyim o yüzden dayanmam gerekk gebelik şekeri olup diyet yapıp zorlanan arkadaşlar neredee??