tatlibebegim_ ya o kadar tuhaf ki bu ay adetim 7 gün gecikti 7. Gün lekelenme gibi pembe akıntı gelmeye başladı 4 gün böyle devam etti testler negatifti doktora gidelim bi dedik zaten cocuk olmuyo diye gitcektik bugün gittik anlattım doktora baktı kist var dedi duphaston yazdı bunu kullan kullanirken adet olunca bırakırsın dediydi daha şimdi doktordan çıkıp ilacı aldık eve geldik benim pembe lekelenmeler adete dönmüş 😅 o zaman hiç içmicem🤷♀️