Benimde venöz yetmezliği diyor raporda ama yüzde 20 ödüyorum bugün konyrolum vardı sordum doktoruma benim hastalarım hep ödüyor belli bı yüzdesini faklı bı tanı girmem mümkün değil dedi yapacak bişey yok ama çok saçma kimisi ücret ödüyor kimisi ödemiyor