gata Sevim1902 venöz bozuklukluklar diye geçiyor sanırım. Ücretsiz olmuyor da çok az miktarda yüzdesi oluyor
Sevde11 Sevim1902 gün de 2 defa yazdırırsaniz ücret cikmiyor biz öyle yazdırmistik kullanırken ,sıfır ücret cikiyordu
Yeni1gebelikkk Sevim1902 bende biraz uzun yazmış resim yükleyeceğim isterseniz onu doktorunuza gösterin
Elfthh Sen doktoruna ücretsiz aliniyormus bı rapor varmış de o bilir canim dokuz ay boyunca alablrsin üç kutu üç kutu yazdırıp ücretsiz aliyorsun
Evhamlikurabiyeanne Ücretsiz degil ama az bir ücretle aliyorum venöz yetersizlik yaziyor 9 kutu igneye 150 lira vermistim yilbasında
Sevim1902 Evhamlikurabiyeanne Teşekkür ederim ben de bu şekilde söylerim kodu var mı raporunuz da sadece venöz yetmzliği mi yzıyor
Evhamlikurabiyeanne Sevim1902 evet kodu var rapora bakip söyleyeyim 187.02 venöz yetersizlik kronik (periferik) yaziyor
Nanecay Eczaneden sorup öğrenebilirsiniz hangi tanı ile ücretsiz alınabildiğini ,ben gebelik bide koagülasyon bozukluğu tanısı ile 5 er kutu aldım ( benimki 0,6 lık) ama yinede kücük bi ücret istiyo eczane 200 lira kdr vermiştim
Funda54 Bende belli bı kiktar ücret ödüyorum rapor olmasına rağmen geçen üç kutusu bir aylık iğneye 580 TL verdim ücretsiz alinabiliyorsa rapor tanısını nedir acaba
Opheliaxxx Sevim1902 ben hiç ödemiyorum ücret. Venöz yetersizlik (kronik) (periferik) yazıyor raporda.
Hande01 Aille hakimine yazdirdigimda ,,%20 sini ödüyordum ama daha sonra doktorum rapor çıkarttı şuan tamamen ücretsiz alıyorum ben Z33 yaziyor benimkinde