Defnem06 @Fhryhzr merhaba, bu hamileliğiniz nasıl gidiyor. Coraspiirn içiyorsunuz sadece değil mi? Benim de ocakta bir düşük oldu sonrasında adet oldum. Acaba tekrar gebe kaldığımda progestan kullansam mı diyr düşünüyorum. Bunu doktoruma da soracagım.
Fhryhzr Defnem06 tabiki doktorunuza danışın hamileliğim çok iyi geçti şuan 38. Haftadayım 32. Haftadan itibaren coraspin de bıraktım pıhtılaşma ihtimaliyle kullanmıştım inşallah sende hemen hamile kalırsın rabbim isteyen herkese nasip etsin 😍