Fundisko merhaba. Öncelikle çok ama çok geçmiş olsun. Umarım psikolojik olarak bu durumu atlatmış ve sağlıklı durumdasınızdır. Ben de 7. Haftada bebeğimin kalp atışının durması sonucunda kürtaj olmak zorunda kaldım. Sonrasında hemen detaylı bir kan testi verdim. Vitamin değerlerim normal mi, kanımda herhangi bir enfeksiyon var mı diye. Tabi düşükle birlikte bazı değerler alt üst olmuştu. Onları takviyelerle bir normale soktuk. Sonrasında hemen genetik test yaptırdım ahenk lab’da. Bu ücretli bir testti. Ve sonucunda kan pıhtılaşması çıktı. Kadın Doğum doktorum rahmin toparlanması için muhakkak MİNİMUM 3 ay gebelik düşünmemem gerektiğini üzerine basa basa söyledi. Tekrar aynı üzüntüyü yaşamaktan çok korktuğum için ara verdik. Gebelik planlamaya başlayınca solgar folate kullanmaya başladım. D vitamin depolarımın dolu kalmasına gayret ettim. Hormon testlerimi planlamaya başlayınca yaptırdım. Her şey normal çıkıp, psikolojik olarak hazır hissettiğimde denemeye başladık. Umarım verdiğim bilgilerin bir faydası olur. Başka sorunuz varsa yanıtlayabilirim.