Siisaa ay sakııın korkma asla yok öyle bişey. Ben de bu haftanın başında regle göre 8 haftalıktım bi kaç gün öncesinde de tüm belirtilerim gitti . Hiç hamile değil gibiydim. Senin gibi saçma sapan şeyler ben de okudum. Zaten umudum yoktu nedense bebeğin oluşacağına bile inanmıyordum. Çarşamba günü doktora gittim ve her şey yolunda bebeğimin kalbi atıyor hiçbir riskim yok çook şükür. Asla aklına kötü bişey getirme belirtiler gelir gider şuan ben bulantıdan gece bile uyumuyorum diğer belirtilerim de başladı yine aklını karıştırma bebeğin inşallah çook iyidir