Geçen hafta ve bu hafta başında çok kötüydüm. Kilo falan vermiştim mide bulantısından 2 gündür iyiyim kendimi iyi hissediyorum bazen. Acaba beneğe birsey olmuş olabilir mi öyle bi yazı okumuştum belirtiler geçerse falan diye haftaya cumartesi doktora gideceğiz. İçimde bi korku var. Sürekli dua ediyorum ama korkuyu bastıramıyorum. Bazen böyle iyi olan oldu mu? 🥹