Aysecann Bella 39+2 de suyum geldi sancı vE açılma sıfırdı 10 saat bekledik hastanede sonra suni sancıya geçtik
Gulxxx Aysecann açılman olduktan sonra epidural verince agrın kesiliyor mu inim inim inliyor Musun yoksa sakin mi oluyor canım Doğum esnasında da bağırma olmuyor demi