Pinkyy Asafeymeninannesi bende içiyorum kefiri hem kabızlık için hemde sağlıklı ve faydası var diye,ikiz bekliyorum 25.hafta biticek ikiside 1 hafta önde gidiyor,boyları,kiloları herşeyleri iyi,tabi sadece kefir içiyorum diye değil bu durum..
Asafeymeninannesi Pinkyy muhakkak 😊 tek kafirle olsa gün boyu yemek yemem herhalde 😂 MaşaAllah minik kuzularımıza 🙏❣
Asafeymeninannesi Selim_Alparslan InşaAllah yaa. Bi dahaki muayene günüme kadar günde 1 tane içicem. Baktım ise yarıo kilo acısından doğurana kadar iç babam iç 😂
Selim_Alparslan Asafeymeninannesi Normal Doğumu zorlayabilir eğer düşünüyorsan kuzum bende kilo almasını istiyorum ama aklıma o geliyor sonra tedirgin oluyorum tabi
Asafeymeninannesi Ayseee42 yaa Yoğurt pek tüketemiyorum onun yerini tutar dusuncesiylede içiyorum aslında bakalım..
Ayseee42 Asafeymeninannesi bende yoğurt süt tüketmiyorum sadece kefir eğer kefir içemezsem süt öyle içiyorum ama herşey normal yani önde giden bi durum yok
drkc Asafeymeninannesi bende içiyorum hergün çok faydalı ve yararlı bana doktorum önermişti tabikide meryveliler değil sade biraz zorlanıyosun ama onada alışıyosun🙈
Asafeymeninannesi drkc aynen yaa ekşimsi yogurt gibi farkli bir tadı var 😊 şu ana kadar ne tarz şeyleri aserdikte yemedik kefir ne ki ☺☺
Asafeymeninannesi Ayseee42 yemekle içmeyle alakası yok diye düşünüyorum. Arkadaşımın yemediği şey kalmadı kız 25 kg aldı bebek ise 2800 doğdu 😏
Asafeymeninannesi Selim_Alparslan ne o denli kilolu olmasını istiyorum nede o denli zayıf 😊 zayıf bebeklerin bakımı sonradan zor oluo😏 kimisi rahatlikla kilo alirken kimisi eziyet çektirio ne biliyim yaa bissürü şey 😊 Rabbim sağlıklı evlatlar nasip eylesin 🙏❣
Ikizlerimemos Asafeymeninannesi ben iciyorum bebislerim gayet sagliklilar 1 hafta onden gidiyorlar ikiz
Sabia Asafeymeninannesi ben de içiyorum bağırsaklarıma çok iyi geldi ayrıca gün içinde tok tutuyor ve bebeğin bağışıklık sistemine iyi geldiğini okumuştum internette