Gurbetci1anne Havvaaa_43 bende de astım var ama doktor sorun değil dedi 2 gebeliğimde. Koah ayrı bi boyut tabi
Mormnekse 12hafsagunkokkaya96 rabbim sağlıkla kolaylıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah sabah namazında aklıma geldiniz dualarım sizinle🥰
Havvaaa_43 Canan-02 devlet e gidiyorum ama hiç ilgi alaka yok doktor da bişey sorunca bile tam bişey demiyor
Kodal-42 Ervan bnde Çarşamba günü gittim nst de ağrı çıktı ama alltan bakmadı evin yakınsa git dedi bnde eve geldim eğer haftaya çarşambaya kadar gelmese yatış yapilcak evde ağrım var şimdi ama nişan yok su yok bilmiyorum
Ervan Kodal-42 bna altdan baktı hep kan aktı bugün durdu. Şükür. 40+4 oldum bende yürüyom bol bol herşey yapıyorum. Şu mübarek günlerde gelse bari. 41 haftaya kadar bekleyebiliriz dediler acilde. 41 olunca gelmezse gel acile dediler
Ervan Kodal-42 sadece 2 santim var açıklık.oda diyer doğumdan kalma dedi. doğum eylemi başlamamış.. başlasa açılma olur anca