Munevver1 12hafsagunkokkaya96 Allah yardımcınız olsun inşallah sağlıcakla kucağınıza alırsınız inşallah bebeğinizi ❤️
Havvaaa_43 Kizlar bişey sormak istiyorum ben de şimdi 38 haftalık hamileyim ama astım hastasıyım şuan da KOAH başlangıcım var doğumum hakkinda doktorum bilgi vermedi sizce normal mi yoksa sezaryen doğum mu olur
Canan-02 Havvaaa_43 devlet mi ozel mi yani doktorunuza sorabilsrydiniz keske ozelse ama devletse doguma gittiginizde mutlaka belirtin
Gurbetci1anne Havvaaa_43 bende de astım var ama doktor sorun değil dedi 2 gebeliğimde. Koah ayrı bi boyut tabi
Ervan 12hafsagunkokkaya96 Allah su gibi doğum nasip etsin bnde 40+2yim cati muanesi oldum kanamam geliyo evde bekliyorum
Ozlem2206 Ervan ay niye evde bekliyosunuz bide kanamam var diyosunuz çok riskli şuan yaptığınız biran önce hastaneye gidin
Kodal-42 Ervan bnde 40 + 2 yim ama alttan muayene olmadim nişan falan da gelmedi kuru kuru ağrı çekiyorum oda düzensiz 2 satte bir gelir bakan yarım saatte bakan 1 saatte 🤣
Havvaaa_43 Canan-02 devlet e gidiyorum ama hiç ilgi alaka yok doktor da bişey sorunca bile tam bişey demiyor
Yaso55 12hafsagunkokkaya96 Rabbim sağlıkla kucana almayı nasip etsin ikinizede bişey olmadan kolay bi şekilde atlatırsınız inşallah Rabbim ellerinden tutsun🤲