Edeu süreciniz ne oldu? Benzer bir süreç içindeyiz, başka hiç bir sorunumuz yok. Detaylıda sağ 6.7, sol 9.6 ölçüldü. Başka bir doktora gittik sağ 6.7, sol 9.3 ölçtü. Pernatologa sevk etti. Perinatolog üç farklı ölçüm yaptı ilkini 6.9-10.6 , ikincisini 6.7-9.2 , üçüncüsünü 5.8-8.5 ölçtü. Detaylı yapan doktorumuz takip önerdi. Perinatolog direkt amniyosentez yapmak istedi, aynı doktorun aynı cihaz aynı gün defalarca farklı ölçüm yapabileceğini takipte detaylı yapan doktorumuz düştü dese de belkide düşmemiş olacağını pozisyondan kaynaklı ölçüm olabileceğini, kaldı ki düşse bile asimetri olduğunu söyledi. Bi hafta zaman istedim ve red imzaladım. Kafam çok karıştı , çok zor bir süreç.