Herkese merhaba,
23+5de yaptirdigim detayli ultrasonda bebegimin sol lateral ventrikülünün 9.2 mm olduğu tespit edildi. (Asimetri, sağ taraf 6 mm). Bunun uzerine arastirmalarimiz sonucu prof dr recep has’tan randevu alip 24+2 de tekrar ayrintili ultrason yaptirdik, orada da 10.2 mm civari olculdu. Artmis olarak degerlendirilmedi, cunku cihaz olcum farkliliklari vs olabilir.
Baska bir organda herhangi bir problem bulunmamakta.
Ayni durumu yasayan aileler, bizi neler bekliyor bahsedebilir mi? Genelde forumda hep azalan degerler ve saglikli surecleri goruyorum, artis olup herhangi bir olumsuzluk yasayanlar da var mi? Endiselerim azalmiyor, yorumlarinizi bekliyorum.
Tum bebekler, cocuklar saglikli mutlu huzurlu bi hayat yasasin 🙏