Aynı durumdayız resmen 🤭🤗 Sancılarımizi takip edelim desem, her seferinde anlamıyorum ki. Bazen belim çok agriyo kasıktan da giriyo. Ama bazen çok hafif geviyo. Bel ağrısı haftalardır vardı o yüzden garip de gelmiyo alışmışım artık belimin agrimasina