e0d0a0 hiç canını sıkma demkki normal yolla gebe kalabiliyor sun 3.4ay sonra tekrar hamile kalırsın nasıpse bende boş gebelik ten kürtaj olmuştum 4.5ay sonra kızıma hamile kaldım o yüzden moralini sakın bozma veren de Allah alanda Allah hayırlısı boleymis Rabb’imin bildiği vardır 24gun önce dış gebelik geçirdim amaliyat oldum bunada şükür dedim