e0d0a0 6 haftalıkken daha nasıl böyle bir şey diyebilir. Genel olarak 8 haftalıkken kalp atışı ne kadar gec de olsa duyulur tabi daha erken duyan da var ama genelleme olarak konuşuyorum. Benim suan 2. Gebeliğim şükür 15+5 haftalık olduk ama öğrendiğimde 4 haftaliktım 5 haftalık kanamam başladı. Normal ultrasonda bebek de kese de görünmediği için ultrasonografi biriminde göründü (bir nevi detaylı ultrason gibi bir şey) kanamam 7. Haftada bitti kalp atışı hala duyulmamıştı 1 hafta sonra tekrar gel son defa bakalım denildiğinde bu sefer duymuşlardı. Beta degeriniz gayet güzel siz başka doktora gidin derim. Size umut olsun inşallah bu yaşadıklarım sakin kalın olabildiğince stres etmeyin bebeğe de yansır dikkatli olun ❤️