Senay_ylmzz ben aşılama oldum 6.gün, ama aşırı belirti yaşıyorum, diş etim kanadı ağzımda kan tadı var, vajinal fitil koyduğum yer yumuşak aşırı, mide bulantım var, koku hassasiyetim var, testim silik pozitif çıktı 🎉🎉 eğer kanda pozitif çıkarsa haftaya yazarım canım bu belirtiler var şimdilik