Yeni1gebelikkk 7 aylık olduk canım bulantı için hap kullanıyorum o yüzden reflüye bağlı kusma şikayetim yok ama mide yanmam ağzıma kadar geliyor benim de çok zorlanıyorum, renie duo diye şurup verdi ama ben asla içemiyorum, midem bulanıyor, valla ben maden suyu içince aşırı rahatlıyorum hem midemdeki fazla gaz çıkıyor hem de yanmayı geçiriyor, dediğim gibi salatalık, elma süt de iyi geliyor, maden suyunu da dene bence işe yaramazsa salatalık elma süt vs denersin, bi arkadaşın tahin yazdığını gördüm, kendisi fayda gördü mü bilmiyorum ama tahin susamdan yapıldığı için çok yağlı bir şey daha çok yakabilir bence onu deneme