metemom_ 15+6 inanılmaz bir bel ağrısı yaşıyorum çok ayakta kalsam hele şöyle 2 dakika kadar sırt üstü yatsam ağrıdan kemiklerim kırılacakmış gibi hissediyorum dönerken o derece kötü var mı böyle çok şiddetli yaşayan mesela yan yatarken falan ağrı hiç olmuyor