Patito__ Canım oda gebe kalıyordu düşüyordu 5-6 düşüğü olmuştur amh düşük olunca tüp bebekde 3-4 denediler oldu düştü bazıları negatif oldu onda da pıhtılaşma var ne kadar kan sulandırıcı ilaç kullansa da olmadı ..
Rahmi inceydi hep ilaç alıyordu ..
Artık yumurta kalmamıştı amh 0.1 di umut yok demişti doktor..
Yumurta olsa bile 1 tane oda boş çıkıyordu ya da başka birşeyi vardı ..
Sülük tedavisine gidicekti artık bebek olmayınca ama aktara gitmiş bunu söylemiş macunu kullandı doktor takibi yapıldı çok şükür gebe herşey yolunda 🥹 Resmen bir mucize çok kasıklarım ağrıyor kaç gündür macunu kullandım diye demişti dedim belki bişiler var 🥲 Oldu hamd olsun sende hayıt macunu diyince aklıma geldi 🥹 Rabbim seninde gönlüne göre versin canım şu mübarek günde Aminnnn 🤲🏻🥲👼🏻👶🏻🥰🥰