Patito__ Herşey bizim için canım ..
Herkes birşeylerle imtihan oluyor bazıları eşi, bazıları kv. veya k.pederi, bazıları ailesi ile kimsenin derdi kimseye uymuyor..
Rabbim beterinden korusun yine de şükür gebelik oluşuyor doğal yolla yıllarca hiç gebe kalamayan insanlar var ..
Buna da şükür elden ne gelir Rabbim ne derse o ..
Bizlere düşen imtihan karşısında sabır, tevekkül ve dua etmek ..
Rabbim neylerse güzel eyler bizler çaba göstereceğiz gerisi Rabbimde “kün fe yekün” o ol dese neler olmaz ki 🥹🥹🥹🥹
Rabbim zamanını biliyor herşeyin hayırlısını nasip etsin 🤲🏻🤲🏻🤲🏻