Minezra Bircanbingol kızlarımın adı Ezra ve Elif 3. Kızımı bekliyorum şimdilik aklımda LEYLA var daha düşünmedim 🥹
Han34 Ipekulas huyuna gitme aşaması geçmiş ozaman. O işlemedi. Cingar çıkarcam ozaman. Bebeğime bişey olursa sorumlusu sensin mantıklı. Yine ben en baştan başlar uygularım😊saol canım konuşmak iyi geldi.
Ipekulas Han34 ne demek üzülüyorum cidden herkes herşeye karışmaya çalışıyor ailesine de istemediğinizi söyleyin eşinizede çocuk yani bu ikiniz karar vermelisiniz 💕💕
Canan-06 Bircanbingol 4 yaşında prenses annesiyim ismi sümeyye buğlem 2.bebeğimin cinsiyetı belli değil kız olursa aysima erkek olursa aras koyacağım sağlıklı gelsin meleklerimiz 😊
sarikiz1 Bircanbingol Bizde 22 haftalık olduk Hifâ olacak kızımın ismi Ayşe Hifâ düşünüyorum kararsızım iki tane mi tekli olsa. Diye
SeydanurBK 2,5 yaşında bir kızım var Mahinur Marise, 17 haftalık hamileyim bu kızımın adı da Mihrimah Mâze olacak inşallah ♥️
gdaslik İlk kızımın adı zeynep. O zaten daha cinsiyet bile belli olmadan isim belliydi. Hiç zorlanmamıştık. Şimdi yine kızımız olacak ama aklımızda net bir isim yoktı zorladı biraz. Şimdilik mercan ya da güneş olacak. Ama benim hep mercan diyesim geliyor karnımı severken. Ya da bebişten bahsederken mercan diyorum sonra bebek diyorum.