Han34 örnek vereyim isim konusunda anlaşamadık başta dedim ki senin gözlerin ela ya kızımız olursa adı ela olsun beklemiyordu bunu mest oldu 😂 ela isminide normalde sevmez. Tabi çok karar değiştirdik sonra hep diyorum o ikimizin bi canı ikimizin beğendiği bi isim olsun biz koyalım çocuğumuz neden bu ismi koydunuz dediğinde anlatalım falan yavaş yavaş işle mesela kız isimleri say yanında bu güzelmiş dediği ismi çok beğenmişsin gibi söyle sürekli çok istiyorsan kulağına annenin adını koyalım göbek adı olsun ama adını biz koyalım de baktın olmuyor cingar çıkar annen çocuk doğurmuş adını koymuş benimkini niye o koyuyor annesi benim benim dediğim olcak de senin ciddi olduğunu görürse seni ciddiye alırsa oda senle uzlaşmak zorunda kalır alttan alma ve lütfen kabul etmee stresten bebeğime birşey olcak olursa sorumlusu sensin de at üstüne