Seymagncc Bende 20 haftalık hamileyim 😊 İlk kızım alya lina 👼🏻 İkinci kızımı arven liva olacak inşallah 💕👼🏻
Han34 Nekadar şanslısınız ya. Dua edin inşallah kızımın adını da ben koyarım. Kocam ve ailesi izin vermeyecek gibi.
Ipekulas Han34 onlar kendileri yapıp koysun bi zahmet sakıınn sinmeyin sizin çocuğunuz isim hakkı sizin siz isim bulun bu olcak diyin allahım sinir oluyorum ya!! İstemediğinizi ailesinede eşinize de söyleyin sessiz sanmasın sizi o zaman tabiki koyarlar.
Pofidik123_ Bircanbingol 18+6 yarın 19 oluyoruz kızımla ismi alya olucak aslında lavin alya olarak düşünüyorduk ama şu anlık sadece alya 🌸🌸
0911 Bircanbingol biz 17 günlük olduk kızımla ismi duru rabbim sizede sağlıklı sıhhatli kucaklariniza almayı nasip etsin ☺️