Bircanbingol Kaç haftalıksınız ve bebeğinize ne isim koymayı düşünüyorsunuz?Ben 26.haftadayım ve Lavin olacak kızımın ismi🌸💕
berenn02_ Bircanbingol 37+1 haftadayiz haftaya çarşamba doğumum var sezeryan inşallah kızımın ismi de tam beli değil Zeynep yada Asena olacak ikisinden birine karar vereceğiz inşallah doğunca 🤭🤲🏻❤️
Nurglsari Bircanbingol 13+3 haftalığız kız bebişimin mira eylül koymayı düşünüyorum ama zümra da çok hoşuma gidiyor bakalım ☺️☺️
birLinaannesi Bircanbingol 28+4 Gülce Lina koyacağım kızımın ismini🌹❤️ Sağlıkla sıhhatle gelsin bütün melekler inşaAllah🙏🏻