Zeynooooooo gmzcvk1 aynı ben ağustos 15i regl oldum 5gün sürüyor regl 5ci gün korunmasız ilişki yaşadım daha sonra ay boyu korundum bi bakdım hamileyim😁
Liyamm1 Ego Hemen test yapmadim diger adetiminden 3 gun once yaptim pozitif çikti ama belirtiler baya once baslamisti sadece kafama takmadim beklemeyi tercih ettim 🙏🏻
Meyranas gmzcvk1 ikisindede adet bitimi hamile kaldım diyebilirim düğün zamanı adet liydm bitti birlikte olduk hemen hamile kaldım ikinci dede öyle adet bitimi hamile kaldım
Tugcev gmzcvk1 benim de adet bitişi olmuş. Adet tarihinden bir hafta önce idrarda pozitif çıktı. Hafif Pembe çizgiydi
gmzcvk1 Test yaptım negatif çıktı dün de bekliyorum bugün 1 hafta kaldı adetime benim kasık ağrım bel ağrım devam ediyor bugün mide yanması ve mide ağrısı da var eğer hamile değilsem bile kesin hastayım adetten önce böyle sancı yaşamam normalde
svncgldgn Bbk88 valla olmaz olmaz dedim olmuş o yüzden olabiliyor hiç umutsuz olmasın pcoslu olan kimse 🌺🥰
Kubraakgn0 gmzcvk1 Çok erken canım ben 3 gün varken negatif alıp 2 günlük gecikmeyle pozitifi gördüm bekle istersen biraz daha
gmzcvk1 Kubraakgn0 test alacaktım vazgeçtim alırsam yaparım diye bekliyorum bende oğlumda 2 3 gün varken negatif görüp 2 gün gecikmeyle pozitif gördüm bekleyebildiğim kadar beklicem