mevomevo kesinlikle vakum kabul etmeyin,hem bebek heyecanlanıyor içerde o ayrı sıkıntı evet kafasında yamukluk oluşuyor ama o geçici,benim yengem vakumla yaptı doktor kimseye sormadan söylemeden böyle birşey yapmış yengem hala makatından sıkıntı çekiyor 4 senedir ,eğer normal olmuyorsa sezeryan tercih edin direk 🌸