Çatı darlığı diye birsey var sadece tek başına normal doğuma engel değil diyordu doktorun biri. Kilo konusu da evet hata payı var ama normal doğum diye diretip doğum travmasi yaşayan kadınlar da var o yüzden normal doğum orani yüksek bir doktor bulup ona muayene olmak dinlemek daha mantıklı diye düşünüyorum normal doğum elbet güzel bir seçenek ama sezaryen de öcü değil travmatik bir normal dogumdansa sezaryen daha mantıklı geliyor bana o yüzden size tavsiyem tek doktorla kalmayın