gulistan22- Kızlar nasıl gidiyor biz 14+5 olduk kasık ağrılarım vardı geçti mide bulantılarım azaldı ilk hamileliğim biraz kilo var hareket için çok erkenmiş sizde durumlar ney 😻
Seselif gulistan22- 14 haftalık hamileyim en başından beri hiç bir belirtim yok hamile gibi değilim😀şükür normal hayatıma devam ediyorum şuan sağlıklı olsunlar da bebişlerimiz
badeninannesiii gulistan22- 14+5ten selamlar. Bi kızım var 18 aylık. Ne uykumuz var ne düzenimiz. Çalışıyorum. Korunduğum halde hamile kaldım. Hayat benim için güzel geçmiyor şuan 🥹
Deletedmom_99 Pembe kan geldi diye progestan içiyorum 15+4 üm. Kanama alanı göremedi doktor. Mide bulantısı azaldı. Ayakta fazla durunca ön tarafım ağrıyor. Ne bilim bazen moraller çöküyor.
gulistan22- Deletedmom_99 bozma moralini stres yapma bebeğine geçmesin inşallah bir an önce geçer canım ❤️🫶
gulistan22- Seselif haraketleri için sabırsızlanıyorum ama kilo var dedi doktor hissetmessin çok erken dedi daha 😂
Seselif gulistan22- evet bende hareketlerini hissetmek için heyecanla bekliyorum 2 3 haftaya belki. En azından içimiz de rahat eder
gulistan22- Seselif evet muayene daha var merak ediyorum bende bakalım hareket hissetsek böyle olmaz 😍
metemom_ gulistan22- kullanıyorum canım ama yeni vitaminlere alışamadım doktorum da bende yan etki yaptığını söyledi sürekli ilaç arıyoruz şuan
gulistan22- Ceku00 benim de bel ağrısı oluyor çok uzun ayakta kalınca yürüyünce hemen oturma gereği duyuyorum
Fatoscecen badeninannesiii benimde 18 aylık oğlum var 14+1 olduk ikinci bebisimle🥰 cinsiyeti öğrendiniz mi
Aysegullcamm gulistan22- en başından beri bulantım hiç durmadı bugün de aynı 16. Haftamdayim şuan geçmeyecek gibi bu bulantılar . Bel ağrım da oluyo benim daha önce fıtık vardı oda illaki etkilidir de 🥰
1aitaj gulistan22- 13 haftalik olduk biz biraz istah problemimiz var cok yemek yiyemiyorum kiloda verdm insallah duzelir🥺
Ceku00 Muhammedfurkan ben öğrendim 15 haftalığız ultrasona göre 16. Hafta. Burada birisi keseye göre kız demişti ama oğlum olacak 🥰