Guler92__ Glstn1403 Glstn1403 37 hafta 3 kiloydu oğluşum 12 gün sonra Allah’ın izniyle oglusuma kavusucam 3200 gibi olur
Liyamm1 Glstn1403 2 gün once gittim 22+4 idi herseyin iyi gittigini ama biraz zayif oldugunu soledi 481 gram 🫠 :/
Cana_ Glstn1403 33+3 haftalık 2 gün önce gitmiştik kontrole 2525gr dedi ama 34+5 ile uyumlu hep önde gidiyor
Mammamia95 HilalYlmz benimde 36 hafta 3200 kg kizim. Acaba normal dogum zor mu olur size doktorunuz ne dedi bilgi verebilir misiniz rica etsem. Cunku normal dusunuyordum ama simdi gozum korkuyor iri olucak diye
pinarokten Guler92__ 37de benimde 3 kiloydu 39da 3700 du yarın 40.hafta olcak bakalım ne diyecek doktor ama kızımın gelmeye niyeti yok 😃
Cennet_kusum16 Cana_ merhaba bişey sorucaktim doktorunuz doğumla ilgili bişey söyledi mi yani gelisimine göre olan haftayı mi baz alicak yoksa adet tarihine göre olan haftayı mi baz alicak ?
Tibmer izobellaaa-_- bende o haftalarda gitmiştim 465 gram di boy 26 cm di küçük mü acaba bebegim ya doktor normal dedi gerçi ama ben pek ikna olamadim
Gulluuuuu Gulsahgunhan ya bende 24 haftalığım bugün gittim doktora 809 gram önden gidiyor dedi bir şey olur mu acaba
NurcanRavza 34 haftada gittim 2900 Gr 47 cm dedi 35 de tekrar gidicem bakalım ne olacak çok merak ediyorum fazla gibi mi sanki