Pakizecetiinn ben 13.haftada rahmime bastırınca pıt pıtları hissetmiştim ilk. Ondan sonra 16.haftada biraz rahmin üstünde pıt pıt 😍 17.haftadan sonra da kaymalarınınfalan hissediyorum son iki gündür de düzenli çok şükür hareketleri. Şuan 18+4 deyiz. 😍