Melkannesi ya ben kahvaltı bile zor yaparım ama ilk ileri cıktıgı hafta cennet meyvesi yemiştim bilinçli olarak değil ama çok sevdiğim için bence o iyi geldi diyorum hala da arada yerim .bir de ben kilolu hamile kaldım onunda etkisi olabilir şekerim yok ama ben de ne varsa sömürüyor heralde fazla olunca 😂