hayalim35 Kubraakgn0 kız yeter test yapma😂 biliyorum çok heyecanlısın bnmki daha silikti gebelik var inşaallah sağlıklı gebeliktir mutlaka yaz buraya
Kubraakgn0 hayalim35 Bende sağlıklı mı koyulaşcak mı koyulaşmicak mı onun için yapmak istiyorum canım yoksa son 1 testim kaldı zaten emin olmak istiyorum 😂
hayalim35 Kubraakgn0 rabbim gönlüne göre versin canım sağlıklı bi şekilde kucağına alırsın inşaAllah🥰
Nlgn254 Kubraakgn0 acil nasıl almaz ya ben direk gebelik testi yapmak istiyorum dedim iki üç kere baktılar
Donthappymom Kubraakgn0 keşke bir acilde beta öğrenseydin takip ederdin en azından ben kimyasal yaşadığım zaman adetin 4. Günü kopkoyu çıktı iki yok olcak daha da olmadı ama inşallah senin ki sağlıklı gebeliktir darısı da bana olur
Mavilisa Kubraakgn0 ben tıp merkezinde kan verdim, sonra demezler mi yarın 4 de cikicak sonucunuz diye. 🥺
Kubraakgn0 Nlgn254 Valla bulantı halsizlik kasık ve bel agrısı adetmde 4 gün gecikti ama çıkmaz diye test yapmadım dedim test yapabilirsiniz yada hafta içi kadın doğuma gidin dedi
Kubraakgn0 Nlgn254 Valla bilmiyorum almadı boğazlarıma baktı enfeksiyon var test yap çıkarsa kullanma ilaçları dedi bende hiç almadım bile ilaçları
Kubraakgn0 Donthappymom Yavrum adetim 5 gün filan geçti dahada olmadım pazartesi zaten gidicem hastaneye kan vermeye gittim ama almadılar elimde 2 test var yarın sabah ve pazar sabahı yapıcam nasipse koyulaşır inşallah
Meryem_cicek45 Kubraakgn0 dakikası çok önemli. Dakika tuttunuz mu ? Eğer 20 dakikadan fazla beklesiyseniz tekrar deneyin derim
Kubraakgn0 Meryem_cicek45 Anında çıktı canım bi sabah yaptım çok silikti akşam yaptım daha net çıktı bu sabahta yine pembe şeklindeydi 2 yada 3 dk en fazla beklemişimdir
Kubraakgn0 Meryem_cicek45 1 yazan sabah ilk idrarla yaptığım 2 yazan akşam yatmadan önce yaptığım maksimim 2 yada 3 dk bekledim çok bi zaman aşımı olmadı ama bakalım pazartesi belli olucak