Zeyd_Mom_22 Kubraakgn0 gidip vere bilirsiniz evet bir kaç saat içinde çıkacaktır hakkınızda hayırlısı olsun🫶🏻
hayalim35 Kubraakgn0 kız yeter test yapma😂 biliyorum çok heyecanlısın bnmki daha silikti gebelik var inşaallah sağlıklı gebeliktir mutlaka yaz buraya
Kubraakgn0 Babby Bende karnım ve belim ağrıyor halsizlik var adetim gecikti filan desem alırlar belki
babyshark__ Kubraakgn0 ozelde belki bakarlar isteyince ama devlette bakmayabilirler tersljyolar alt karin bolgemde agrim halsizlik bhlantim var de o zaman adet donemindemisin diye soruyolar yok degilim 3 4 gun grcikmem var de o zaman istiyolar
Mavilisa babyshark__ özel de direk beta mi öğrenmek istiyorum desem bakmazlar mi? Acili bu sebeple meşgul etmek istemiyorum açıkçası. Parasıyla baktiririm diye düşündüm 😄
Mavilisa Kubraakgn0 sen acilde verebiliyormussun ben özelde veremiyormusum 😂 ay hadi hayırlı haberler veririz inşallah birbirimize🥲
kalorisizpatates Kubraakgn0 aslında sonuç 2 saate çıkıyor ama e nabıza düşmesi 1 günü falan buluyor canım adetim gecikti kaşığımda ağrı var dersen bakarlar direkt beta istiyorum deme o zaman bakmazlar :))
Dmrcn Kubraakgn0 devlette 2-3 saat içinde çıkar ama e nabıza geç düşer özeldeki fiyatıda 150-200 gibi bişeydi sanırım
Kubraakgn0 Mavilisa Bende geldim miğde bulantısı halsizlik kasıkta batma ve bel ağrısı var dicem alırsa alır herhalde 😂
Mavilisa Kubraakgn0 ben tıp merkezinde kan verdim, sonra demezler mi yarın 4 de cikicak sonucunuz diye. 🥺