Ahh kızlar 😢 ilaç kullanırken öğrendim gebeliğimi. Öğrendiğim gibi birden kestim. Bikaç hafta iyiydim sonra kat kat arttı.gebeliğim de sıkıntılı geçti. Sürekli olumsuz senaryolar dans ediyolar beynimde. Böyle böyle 27.haftaya girmek üzereyim. Hamileliğinden ne anladın dseler HİÇ 😔 imkanınız varsa psikolog desteği alın derim. Benim yasadığım yerde devlet hastanesinde psikolog var ben onu değerlendirdim. İyi geliyo.. Gerçekten yaşamayan hiökimsenin anlayabileceği bi durum değil