Gayee16 Uydurbisey benimde ilk bebeğim Nisan başı demişti doktorum yarın randevumuz var öğreniriz inşallah 🥲
Mkrp Busebozkurt0310 Ben 33. Haftamdayım sezaryene karar verdik nisan başı dedi doktorumuz 38. Haftanın bitmesini beklicez
Serenmaras Busebozkurt0310 Yapılmıyor bebek ters ise zaten ultrason da gözüküyor normal doğum için çatı muayenesi yapılıyor