edasontr Meneksem tetenoz asısı vurulup neden sıkıntı yasasın onu anlamadım kötü birsey degil bu senın ve bebegin saglıgı icin iyi birsey tabiki hele sezaryan olucaksan kesinlikle yaptır yani kotu birsey olsa kucukken cocuklara vurulmaz
Kediannesi1 Meneksem benim gebeligim çok problemli geçti her gün iğneler oluyordum 1 avuç ilaç iciyordum falan doktorum tam teşekküllü hastanede doguracaksin onu bari yaptirmayalim yorgunsun demişti ama bu doktora bırakılacak bir karar o yüzden söylüyorum doktorunuz nasıl uygun görürse onu yapın
Yaprakdokumuseverr Meneksem 2 hamileliğimde de vurulmadım. Doktorum artık her şey steril sen bilirsin dedi. Sorun da yaşamadım şükür.
Siyahgul Sumeyyealts bnde yapmak istemiyorum çok kararsızım bunu ameliyatını yapan doktoruna söyledin mi çünkü doktorlar yapın diyorlar
Meneksem edasontr birisi biraz korkuttu da bebeğin gelişim aşamasında vurdurunca erken doğma olasılığı falan dedi 32. Haftada vurdurmuş kendisi erken olma falan diye söyledi aklım karıştı
Yaren3442 Ben önceki gebeligimde vurulmustum 4 sene önce Şimdi ki gebeligimde vurulmadim doktoruma da sordum evde doğum yapmayacaksan çokta önemli değil dedi siz yinede doktorunuza sorun isterseniz.. benim arkadaşım iki gebeligindede olmamış tetenoz asisi
Meneksem Kediannesi1 haftaya randevumda soracağım inş de çevremde vurulanda çok var vurulmayan da insan ister istemez etkelinıyr
edasontr Meneksem oyle birsey yok o ası saglıklı bir ası ama tabiki sen blirsin seni ve bebegi koruyan ası
BarlasTimurunAnnesi Meneksem sağlık ocağında biraz direttiler ama bu tamamen sizin kararınız. doktorum sen bilirsin dedi şeker yüklemesini de yaptırmadım zaten suyunuza ya da bebeğinizin kilo artışına göre doktor buna karar verebiliyorl ebe arkadaşım da yaptırmadı bende her gün 2 kez kan sulandırıcı vurunduğum için iki iğne daha yemek istemedim 😅
Yaprakdokumuseverr Meneksem Yani kişiden kişiye değişiyor ben zor karar vermedim aslında 😅 2 li 3 lü testleri olmadım tetanoz vurulmadım şeker baktırmadım doktor desteği çok önemli. Gerek görmedi. Ben de hiçbirini istemiyordum zaten.
Meneksem BarlasTimurunAnnesi benim şimdiye kadar hiç doktorum bilgi vermedi 5 aylık oldu ne aşı ne suyuna ne doğum tarihine ot bir şey adam erken mi acaba o yüzden mi bir şey demedi ki
Meneksem Yaprakdokumuseverr benim de hiç doktorum demedi asm de ki ebem arıyor işte gel gel yapalım diye