Oznurrrrr bence bu insanın bünyesi ile alakalı. Hani kimi insan vardır ya şu içse yarar diye bu da öyle olabilir diye düşünüyorum. Bende gece ekmek türü yememeye dikkat ediyorum. Ve her gün yemegimde mutlaka çorba tiketiyorum. 52 ile hamile kalmıştım şimdi 29+1 ve 58 kg. Ben hani öyle şişmanlamadım ama sanırım yediklerim bebeğe gidiyor.. Aldığım kg göre kg görünmüyor yani.. Sende ekmek ve tuzlu şekerli şeylerden biraz uzak durabilirsin. Geç saatte ekmek tuketmemeye çalış canım benim 😊