Aysennn1608 benim ilki normaldi insallah ikincide normal olur ilkinj normal olup ikinciyi sezaryan olanlar çok pisman onlara soruyorum hep tabikide normal diyolar benim doğumum güzel geçti regl sancısının bir kaç katı sancı cekiyorsun kafası çıkana kadar acı cekiyorsun çıktıktan snra rahat ondan snrası benim icin rahat gecti normal dogum yaparsan tavsiye edecegim seyler hareket birde dogum aşamasnda baĝirma canın yandıkça ıkın bağırırsan daha da uzuyor o aşama Allah herkesin gönlune göre versin cok fazlada dogum hikayesi dinleme ilkmis herkesin hikayesi kendine herkesinki aynı olmaz kafanı cok karıştirma rahat olmaya çalış sakinligini koru