Merhaba herkese 🌸 İlk doğumum olacak, henüz 25.haftadayım.. İster istemez doğumu düşünüyorum. Tercihim normal elbette fakat nolur nolmaz diye kendimi sezaryene de hazırlıyorum. Normal doğum nasıl bir şey ? Ikınırken yanlış bir şeyler olacak diye korkuyorum sadece 😂 Dedikleri gibi çok mu acılı ? Hemen unutuluyor mu yaşananlar… Kafamda çok soru var. Yaşayanlar mümkünse pozitif yanlarından bahsederse çok sevinirim 🙏🏻