Erkeekaannesii BusrA-3bglm Aa bende pazartesi sabah giricem doğuma ama saati belli değil yarın son kontrolümüz var belli olur yarın 👼🥹
Neslika Edus35 şafak 25ti ama 1 güne düştü. Lekelenme olunca acil geldim yatış yapıldı. Cuma sezaryen hayırlısıyla 🤲
BusrA-3bglm Edus35 evet gözüme uyku girmiyor hem biran önce doğsun bitsin istiyorum hemde o gün hiç gelmesin diyorum 😅😁😁
Neslika Edus35 36+3tü 36+5te alacak Allah nasip ederse cuma günü. Amin siz de inşallah Allah razı olsun canım 🤲
MelteM2cck Edus35 hemde cooookkk heyecanlıyım. 2 dogumum olmasına rağmen korku stres heyecan tavan yaptı.
Neslika Edus35 kasılma sancı filan yok. Plasenta previa totalis olduğum için kahverengi kanama kırmızıya döner diye endişe etti doktor. Çok kanama olmadan alalım dedi.
MMerve34 Edus35 uygulama da 9 ama 42. Haftaya kadar bekler mi doktor bilmiyorum normal doğum olacak kafam karışıyor