karaguzelirem_ bende de panik atak var. Sizin aksinize narkozdan korktuğum için normal doğum yaptım ilk gebeliğimde. İyi ki de öyle yapmışım. Üstelik 17 saat sürdü doğumum. Şimdi 37 haftalık hamileyim ve yine normal doğum istiyorum inşallah. Panik atağım var diyip kendinizi şartlamayın bence. İnanın normal doğum sezeryandan daha az korkutucu bence. En azından bebek doğduğu an bitiyor her şey. Kendinizi bu konuda germenize hiç gerek yok 🤗 tabi nasıl doğum yapmak istediğiniz tamamen sizin tercihiniz. Benim ki ufak bir tavsiye sadece