Evet hersey pahali ama insan sağlığını düşünmeli, herseyden evvel yani para bir şekilde bulunur yerine konulur fakat yaşanılan tramva büyük etki bırakır insanda herkez ücret vermek istemez devlette dogum yapmak varken ama yapılan muamele, konuşulanlar ve davranışlar asla kabul edilebilinir değil, devleti normal kontrol için bile asla önermem çünkü hiçbir şekilde önemseme yok