Seymapolat bizde Aslan Efe 🦁 koymaya karar verdik cnm. Eşim Aslan ismini çok istiyordu bende Efe ismini begeniyordum. İkisinide koyacağız. ☺️ Hatta ben ilk Kaan Efe olsun istemiştim ama şuan Son hali daha çok hoşuma gidiyor ☺️ sağlıkla gelsinler inşallah